вівторок, 22 жовтня 2019 р.

Зроби здоровий вибір


18 жовтня 2019 року в школі с.Поступель проводилась інтелектуальна гра «Зроби здоровий вибір» серед команд  «Живчики» (8 клас) та «ЗСЖ (здоровий спосіб життя)» (7 клас). Учні змагалися в таких конкурсах:
1. Представлення команд (назва, девіз).
1. Конкурс капітанів «Зрозумій мене» (показати без слів вид спорту).
2. Інтелектуальна гра «Альтернатива» (розгадування слів-анаграм).
4. Конкурс для вболівальників (закінчити прислів’я).
5. «Види спорту» (назвати види спорту, які починаються з букв: Б, В, Г, К, С).
6. Вікторина «Мозковий штурм» (відповіді на запитання щодо «ЗСЖ»).
7. Зарядка «Карусель здоров’я» (зарядка в колі).
8. «Здоров’я починається з тебе» (захист плакатів).
9. «Народна мудрість» (скласти прислів’я докупи).



            З великим розривом перемогла команда «ЗСЖ (здоровий спосіб життя)». Учні та глядачі отримали масу задоволення та поповнили свої знання щодо здорового способу життя. Після заходу відбулась дискотека.

Немає коментарів:

Дописати коментар