Поради для ефективного спілкування


  • Комунікативні навички набуваються, а не успадковуються. Ви навчилися розмовляти, наслідуючи інших, це навчання ніколи не повинно закінчуватися.
  • Припустіть, що наступне повідомлення, яке ви відправите, зрозуміють неправильно. Тоді ви будете складати інформацію вдумливіше, прогнозуючи зворотний зв’язок та екзаменувати себе, доки не отримаєте бажаних результатів.
  •  Не бійтеся, щоб ви висловлюєтеся просто, краще потурбуйтесь про те, щоб правильно зрозуміли.
  • У словнику ви можете не знайти значення слова. Ми ж передаємо не значення, а повідомлення (слова та поведінка), які відображають для людей значення цих слів.
  • Люди більше зважають на тон, а не на зміст. Приблизно 90% з того, що ви передаєте, сприймається завдяки тону вашого голосу та рухами вашого тіла.
  • Коли люди разом, вони спілкуються. Ви не можете не спілкуватися!
  • 87% інформації можна отримати, поглянувши у вічі співрозмовникові. Якщо ваші слова суперечать вчинкам, ваш співрозмовник повірить останнім.
  • Спілкування – це складний поведінковий, динамічний та змінний процес. Це не просто обмін словами, як вважає більшість людей. Ви багато можете зробити неправильно, багато чого можете не помітити, якщо вчасно не розумієте цього.
Матеріал надала практичний психолог - Оніщук Мар'яна Володимирівна


Немає коментарів:

Дописати коментар