пʼятниця, 7 грудня 2018 р.

Мій тато і я

До Дня Збройних Сил України учні 3-4 класів НВК с. Поступель підготували та провели свято для татусів «Мій тато і я». Гості свята почули багато теплих слів та побажань від своїх дітей. Також звучали пісні, виконувались танці. Татусі отримали невеличкі подаруночки – сердечка-зізнання та листівки з привітаннями. Проводилось багато цікавих конкурсів для батьків, для батьків з дітьми. Зокрема, «Заплети косу», «Склади прислів’я», «Приготуй вечерю», «Бюро знахідок» (знайти речі своєї дитини), конкурс зізнання (впізнати почерк дитини), «Шерлок Холмс» (татусі шукали свою половинку за портретами-малюнками дітей), і т.д. На закінчення свята батьки отримали ще один сюрприз: відео-презентація «Мій татусь» (фото батьків, починаючи з дитячого віку)





Немає коментарів:

Дописати коментар