1. ДЕФЕКТИ МОВИ нерідко можуть бути
причиною серйозних відхилень , у розвитку дитини . Діти з порушеною вимовою
звуків часто стають похмурими , замкнутими , уникають спілкування з
однолітками, дорослими.
2. БЕЗ РОЗВИНЕНОЇ МОВИ діти не зможуть здобути міцних знань,
гармонійно розвиватися. Від мовного розвитку дитини залежить успішність її
навчання в школі.
3. ВАДИ ВИМОВИ звуків негативно впливають
на фонетичне сприймання. Недорозвинення фонематичного сприймання зумовлює вади
читання і письма, заважає дітям оволодіти технікою читання, письма.
4. КОРЕКЦІЙНА РОБОТА з дітьми , у яких порушена вимова
звуків, мова в цілому, дає позитивні наслідки , якщо вона здійснюється
фахівцем -логопедом в тісному контакті з вихователем логопедичної групи,
батьками.
5. МОВНІ
ДЕФЕКТИ - різноманітні порушення мовного розвитку, які найчастіше
зустрічаються у більшості дітей дошкільного віку, залежно від глибини розладу
мови , умовно розподіляються на такі дефекти:
а) фонематичні порушення мови (зводять тільки до неправильної
вимови звуків - це найпростіший дефект мови );
б)
фонетико - фонематичні порушення ;
в)
алалія;
г)
заїкання;
д) загальне
недорозвинення мови.
Матеріал надала Лисік Галина Іванівна
Оновлено 29.03.2021
Немає коментарів:
Дописати коментар